Hotell i London

9 juni 2012 17:49
Visningar: 3029
Hej!

Tänkte höra om någon har ett riktigt bra och frächt hotell att rekommendera centralt i London. Det får gärna vara nära till shopping och sevärdheter. Tack på förhand!

Mvh,
Ann-Sofie
Av Daquiri
9 juni 2012 19:16
Vanderbilt Radisson vid Gloucester tunnelbanestation är fräscht och bra. Ligger runt hörnet från tunnelbanestationen räknat. Gloucester station ligger två stationer från Victoria station och har gångavstånd till bla naturhistoriska och tekniska museet.
Av Sierra
9 juni 2012 19:43
När vi i London brukar vi bo på det lilla trevliga familjedrivna Morgan Hotel. Det är svårt att bo lika mysigt och centralt, 5 min promenad och du är i West End eller Covent Garden. Det är endast 2 min till Tottenham Court Rd och korsningen Charing Cross Rd och Oxford St där du har shopping och Soho nära. Frukosten är väldigt bra med personlig service.
http://www.morganhotel.co.uk/index.html
Av Asok
10 juni 2012 20:56
Skall testa Euro hotel när vi åker till London om en vecka. Har fått bra reviews på Tripadvisor och ligger lite ovanför Britsh museum
Av Peb78
10 juni 2012 21:29
Vill du bo centralt till shopping och sevärdigheter rekommenderar jag verkligen Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel. Visst kunde rummen vara lite större, men läget är kanon! Har bott där flera gånger och alltid varit lika nöjd.
12 juni 2012 14:30
Rea-priser på hotell hittar du på Resfebers sajt => sök på hotell och välj sedan "Top Secret Hotel". Du får veta först vid bokningen vad hotellet heter men det går oftast att lista ut vilket det kan vara.... Ju närmare avresa desto lägre blir priserna...

Här är annars två mycket speciella hotell med mycket charm: The Rookery och Hazlitt's