Stöd Ukraina

Nictes blogg

Torsdag 17 Januari 2008 - Jacó

Vidare i varmen

Hej igen

Efter 3 dagar i Samara, begav vi oss vidare till Montezuma, riktigt gullig liten by, som sagt en gammal hippiekoloni, och tempot och stilen var dar efter. I bussen pa vag till Montezuma traffade vi ett engelskt par som rekommenderade ett hotell lite utanfor byn, och dar spenderade vi nog vara lugnaste och mysigaste 2 dagar av resan. Otroligt gulligt hotell precis vid vattnet (dock klippigt ner till vattnet) med en tradgard med massor av hangmattor, har har vi bara legat och slappat och pa kvallarna har vi gatt in till stan for att kaka!
... men de marktes pa Nicklas att han borjade bli lite rastlos, sa i morse tog vi baten en timme till Jaco, for vara sista tva natter innan vi ar tvugna att vanda tillbaka till San Jose. Jaco ar riktigt turistigt, med lite shopping och en del trevliga restauranger, ocksa en hel del amerikaner... Men jag tror att de ar vad vi behover efter Montezuma. (Jag hade nog kunnat legat i den dar hangmattan i en manad till, men Nicklas hade nog gatt mig pa nerverna da:-) )

Usch nu har nedrakningen borjat, snart ar vi tillbaka i kalla Sverige... Sa nu maste vi ut i solen och njuta de sista dagarna,

Kram pa Er

Therese och Nicklas
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Antligen Tobago
13 år sedan
Ahhh vilken trakig dag...
13 år sedan
Mer vita strander
13 år sedan
Mayreau och Union Island
13 år sedan
Bequia, St Vincent
13 år sedan