Stöd Ukraina

Piraternas blogg

Lördag 19 December 2015 - Kochi
Resealbum: Kerala i Indien

Tuk-Tuk

Idag åkte vi runt i Tuk-tuks och avverkade diverse sevärdheter och ett par basarer.
Nu på kvällen testade vi ännu en ny resturang. En middag för 5 med dricka kostar ca 1400 INR = 180kr. Öl och vin är ingen självklarhet på en resturang, så vill man ha det får man kolla noga innan.
Vi shoppade loss lite och Vilgot har köpt sig en fin indisk utstyrsel vilket han var mycket fin i..

/ Johannes
Dela med andra:    

Kommentarer
Camillan77 säger:
Otroligt vad billigt det är med mat där! Påminner det något om indisk mat i Sverige, eller är det vi äter här försvenskat (precis som kinamaten)? Ni måste ha modeshow när ni kommer hem, så att vi får se alla era nya, snygga kläder! :-)
Postat 2015-12-21 07:38  Anmäl
Piraterna säger till Åsa Maria:
Jag tror jag har betat av de flesta räkrätterna och ska börja med kyckling i kväll och ska se om jag kan få en öl till.

Kul att ha dig med på resan!

Johannes
Postat 2015-12-20 13:39  Anmäl
Piraterna säger till Bajskorv:
Naw, lilla Nessie... Haha! Ge henne 100 kramar och 1000 pussar från mig! Och glöm inte att ge henne en godnattpuss också!!!
Pussar å kramar från Elsa😁❤️
Postat 2015-12-20 13:35  Anmäl
Bajskorv säger:
Så härligt att ni e på plats!! Så spännande ni har det!! Det har vi oxå! Nessie= mycket olydig hund! Kommer tji när man kallar in henne!! Man får gå och hämta henne! Tur för henne att hon e så söt!! Alla hälsar och nessie också!! Pussar å kramar
Postat 2015-12-20 11:49  Anmäl
Åsa Maria säger:
Har ni hittat någon favoriträtt ännu? Det känns som att det är möjligt att prova hela menylistor med de priserna!
Postat 2015-12-20 10:18  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tankar och tips
7 år sedan
Louvren
7 år sedan
Torn, bågar och Box nr 5
7 år sedan
Turism, mat och astmosfär
7 år sedan
Turbulent start
7 år sedan