Kerala i Indien

Resealbumet skapat av: Piraterna
5 dec. 2015
Visningar: 178
En familj som luffar runt i 3 veckor i Kerala i södra Indien. Barnen är 10, 13 och 17 år.
Kategori: Backpacking
Besökta länder: Indien
Reslängd: 22 dagar
Datum: 17 december 2015 - 7 januari 2016
Blogg: 39 inlägg

Bilder

Karta

Kommentarer

29 dec. 2015 15:00
Bönan på tummen hjälpte föga, tyvärr. Fast jag har inte gett upp utan trycker lite extra på tummen emellanåt. /E
29 dec. 2015 11:00
Hej hela familjen! Det är verkligen roligt att läsa om alla era strapatser! Kul att få uppleva lite Indien även här hemma i blåsiga & regniga Skåne. Hur gick det med bönan på tummen, hjälpte det? Jag ska nog ta mig en öl-grey till maten ikväll, låter gott! Ha det toppen!
26 dec. 2015 15:45
Det verkar som att ni har det fantastiskt.. Det var spindlarna som var det avgörande till att jag lät mig adopteras till Sverige :-) När jag är och hälsar på mina systrar i Indien så berättar dem alltid samma historia om hur besviken Saronjini var över att min syster Ruth gifte sig med väldigt mörkhyad man. Min andra syster som heter Marjorie påpekar det hela tiden om sin svåger.. Jag tillhör inte den mörkaste men inte heller den ljusaste folkgruppen. Har väl blivit svensk och blivit lite lagom av allt... ;-) Njut nu för fulla muggar och svalka er med lite Kingfisher bira..
14 dec. 2015 09:35
Hej! Det ska bli ett fantastiskt nöje att få följa med er på resa, liggandes i soffan 😬. Ser fram emot första rapporten! Varmt lycka till! Åsa- kollega med Johannes