Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 7 April 2009 - Gold Coast

the weekly report,

Ons 1 - skola 8-12 sen till Bunnings Warehouse, typ som Bauhaus eller nått, mina assessments bygger på Bunnings så jag var tvungen o se hur det såg ut.

Tor 2 - skola 8-12

Fre 3 - ledig, träffade Kerry, inte sett henne sen innan jul.

Lör 4 - slappa, till Aus Fair sen på kvällen var det Red & black salsa night, i säng vid 2.

Sön 5 - skriva på min presentation som hölls idag (7), såg filmen Capten Corelli's Mandolin. Sen Bones på tv:n.

Mån 6 - Lektion 8-12, halva klassen ej närvarande o resten kan inte ha koll på klockan efter rasten. arbetade på min assessment som ska in den 22 april. känt av som ont i halsen men bara på utsidan, inte när man sväljer. konstigt e de iaf.

Idag 7 - presentation i Manage People Performance, gick ganska bra tror jag. Sen träffa Emelie o gå hem till Anna o Maria. Kollade lite Hipp Hipp, saknar svensk humor, haha ; ) sen snacka en massa o äta lite chokladglass : ) hihi
Knappat in lite activities till torsdag och sitter här o försöker komma ihåg vad som hände förra veckan, hahha :s

Annars i veckan e de skola, kanske lite läxa, sista Howl at the Moon på torsdag sen inget mer. De ska spela på ett annat ställe sen tydligen på en fredag..? får reda på mer på torsdag.

annars har väl inte så mkt hänt, en fransk tjej kommer på fredag, kanske jag nämnt? När Camila o hennes klass var i frankrike förra året så bodde hon hemma hos en tjej o nu kommer hon o hennes klass hit. Två veckor typ. så nu blir de två tonåringar i huset, återstår o se hur de går, haha.

hoppas ni haft en bra helg
kram
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan