Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Söndag 7 Februari 2010 - Branäs

tiden rinner iväg

Började nyss skriva ett halvklart inlägg men sen hängde allt sig när jag ville starta webbradion. WTF!!

Januari har rullat på, jobbat, åkt skidor umgåtts med folket här osv. Jobbade på Glassfesten en gång då de var lite folk. Väldans kladdigt, haha.

I onsdags så hade vi clinic på kvällen med en skidlärare med oss i repan ocha kt.bokningen, vi testade lite olika körstilar och sen lite hopp i Dog Parken, och sen dess har vi ändrat statistiken då nästan halva gruppen trillade mer eller mindre. En skadade handen och den är fortfarande svullen. Sen efter det åt vi middag ihop och snackade lite. Vi skulle alla skriva en lapp med något vi kan/gjort.. och sen fick vi gissa vem som gjort vad. interessant : )

Nu sitter jag o väntar på att Maria ska komma upp med bussen, lite mer än en timme kvar kanske :D ska bli skitkul!! e ledig 4 dagar nu när hon e här och jobbar två halvdagar.

Vädret pendlar lite, legat runt -7 i dagarna men imorse -18! solen har lyst idag med men lite blåsigt ute. Nu håller vi på och ladda upp inför sportloven som kommer och sen vecka 9 är det Skicross tävling.

När jag har varit ledig har jag åkt skidor och förra helgen var jag hemma hos Anne och Danijela och käkade tacos och spelade Guitar Hero : )

annars händer det inte så mycket intressant här uppe. folk har varit halvskadade efter att ha vågat lite för mycket i backen. några hoppade på kryckor ett tag och en e sjukskriven 2 veckor, får se när han kommer tillbaka. Sen e folk jättebra (NOT) förare då det har varit minst 3 bilar redan som kraschat eller körts i diken och sen inte fungerar. Det är en sak om kylan gjorde att de inte startade när det var minus 28 men man är inte chockad längre.

nu ska jag sluta skriva, hoppas allt e bra med er,
här e de kanon!

kram
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan