Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Måndag 7 December 2009 - Branäs

let it snow, let it snow, let it snow!

Ja eftersom jag inte har internet så fick jag låna Annas en kort stund. sammanfattning

I fredes var jag hos tandläkaren o drog ut min visdomstand, halvt bedövad i munnen på hela vägen till GBG. hittade lottens gata men låg i fel fil och sen kunde jag inte vända nånstans o köra tillbaka så jag kom bara länge o längre därifrån tills jag fick fråga på en pizzeria om hur jag kom tillbaka. å de gjorde jag, helt rätt! så nu hatar jag o köra i gbg.

Lotten o jag lagade tacos o kollade film och spelade lite xbox.
körde ifrån gbg lite i 10 i lördags och sen körde jag till östra deje där Elina bor, hon hämtade mig och så åkte jag hem till henne och käkade middag och sen körde vi till branäs.
de sista 8 milen snöade det hela vägen och det var obehagligt och köra om där inte fanns starka bilspår när man körde.

i branäs hämtade vi nycklarna och körde till lägenheten. Anna och hennes familj var redan här så vi släpade in grejerna och hälsade. sen snackade Anna, Elina och jag en del innan vi stack till pizzerian här med Annas pojkvän också.

igår så körde vi till affären och handlade lite mat. sen körde vi en sväng till branäs och kollade annars tittade vi på Tv och DVD. Anna hade tagit med sig sin DVD.

i mitt rum bor jag än så länge själv och utan persienner vilket e lite störigt men tur att här e så mörkt ändå. sen e här lite annat som inte e tipptopp som duschslangen som e sönder så vi hara bara en liten stråle tills de fixar det. hoppas på imorron!

idag var första dagen på utbildningen, tittat in i olika stugbyar i dalen o annan info. ska kolla toppen imorron.
snöblandat regn idag så vi hoppas på minusgrader och mer snö! : )

vi hörs, hoppas allt e bra med er

adress hit
Villavägen 22F
680 60 Sysslebäck

kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan