Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Onsdag 10 Mars 2010 - Branäs

sunshine !

Kommer på mig själv med att inte alls vara inne här ofta och uppdatera men jag har ju inget internet så jag får ta det de dagar jag är lediga.

Jobbet rullar på, just nu är denna veckan vår största barnvecka. barn överallt! sportlovsveckorna är slut och skicrossen har också varit, sverige vann inte, attans!

I lördags var det maskeradförfest med OS-tema. Jag och Anne kom som curlinglandslaget, fler bilder kommer sen. Annars var folk utklädda till Boblag, varningsmadrasser ( de som finns runt stolpar vid sidan i backen), iklädda fartdräkter, skidskytte, OS-ringarna, danska skidåkare m.m.

Solen har varit framme nu de senaste 5 dagarna och vägen e helt snöfri : ) jag har varit i Karlstad och gått i affärer med Sara och Emma, hittade dock inget spec men de var kul och se "civilisationen" igen ;) å nu e de snart bara en måndad kvar tills jag kommer hem igen.

Håller också på och söka jobb till sommaren, so far no luck. vet nån om nått jobb så hör gärna av er : )

på helgerna brukar jag vara hemma en kväll och har gått ut den andra nu ett par helger i rad. nykter eftersom de andra i huset inte orkat gå ut den kvällen som jag typ. blir kanske ut på lördag om nån kör sen ska jag gå ut nästa lördag igen, Denise's sista kväll här, hon ska jobba i Turkiet sen som reseledare. jag vill också till värmen, vem bjuder? ; )

nu har jag inget mer intressant och berätta så vi hörs,
kram
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan