Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Fredag 2 April 2010 - Branäs

Happy Easter!

det var ett tag sen sista men i korta drag har detta hänt.
Var i Trysil i Norge med Anne en dag och åkte skidor, gött väder var det och vi ÄLSKAR sittliftar! vad vore världen utan dem??! fick inte ont i fötterna i dem och vi åkte väl minst en 20st av de 80 backarna de har.

Vi har åkt skotertur en kväll med repan och aktivitetsbokningen. Körde nästan hela tiden själv eftersom Emma som jag åkte med välte vår skoter knappt 5 min efter att hon börjat köra så jag fick köra hela typ. Så nu vet ni att skotrar inte e säkra utan de kan man trilla med.

Har käkat middag på Ladan två kvällar. Ena gången Denise sista kväll i Branäs och sen gick vi ut på Brant's och sen åt jag där i tisdags då Sofie fyllde år.

I onsdags bokade jag, Anne och Sara in oss och gick på en snowboardgrund lektion 90min med Wictor och det tillkom 2 småpojkar i 12-års åldern. Började med att ta liften i barnområdet och sen ta sig ner. platt e det men vurpa han jag med en hel del, haha. efter det åket gick vi till lilla amundbacken (blå) och åkte lift och ta oss ner genom att båta eller falla som ett löv så att säga. kan inte förklara bra här. sen lärde vi oss svänga, kan svänga men inte i såna fina runda svängar. Men det tycker jag inte e illa för första gången!! Hade ont i kroppen sen på kvällen men det var INGENTING jämfört med min träningsvärk igår, ont i utsidan av halsen och sen typ hela kroppen. ont att resa sig och resa armarna och huvudet. fortfarande ont idag men nu e jag van, haha.

Ikväll ska jag på knytkalas påskmiddag med folk från repan och min avdelning. ingen utgång idag, ska jobba i Ladan imorron men sen ut imorgonkväll på Brant's för jag börjar inte förrän 11 på söndag :)

nu blev det ett herrans långt inlägg. e ledig tis och ons nästa vecka så då blir det snowboard då med en dag iaf. Therese fyller år så det blir fest på tisdag och sen är jag fasen snart hemma. jobbar mån, tis och tors sista veckan och då bor jag i mickelbyn med en del andra.

Vi hörs och glöm inte kolla fotona här: )
liten film finns på facebook där jag åker snowboard ;D
ciao!
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan