Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Fredag 18 December 2009 - Branäs

-23 grader

denna veckan så har vi haft utbildning med info, 4 datasystem och rutiner. idag så har vi gjort förbokade liftkort och även våra egna säsongskort. i tisdags så åkte vi skidor i lilla amundsbacken på kvällen och så spelade de musik och grillade korv. fick så himla ont i fötterna som inte e vana med pjäxor, spec inte ingågna varianten. ska försöka få upp lite bilder sen i helgen eller nått.

Imorron så e de fest på tempo,nått boende där några bor, ca 1,5km härifrån, e de jävligt kallt så får jag köra. finns ju inget systembolag här utan du för beställa på coop. blir en sväng till simhallen med imorron och söndag e de inget planerat.

På måndag e de företagsdag, massa info, åka lite skidor och äta lunch och middag på jobb. ska även fixa alla avdelningars säsongskort. tisdag kör vi igång men då e jag ledig.
sen jobbar jag 23-26, ledig 27,28,31 och jobbar de andra dagarna fram till den 3. sen får vi väl nytt schema sen.

idag har det varit svinkallt! -20 imorse vid 8. kunde inte ens skrapa rutorna på bilen och värmeknappen till bakrutan kunde inte tina den heller. inte alls kul, skulle behöva kupevärmare.

vet inte ifall posten kommer hit till min adress men annars kan ni skicka till den till

Branäs fritidscenter
Aktivitetsbokningen o mitt namn
gondolvägen 2
680 60 Sysslebäck

nu ska vi fortsätta kolla på tv.
vi hörs,
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan