Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 14 April 2009 - Gold Coast

The easter weekend,

ja, himlans vad tiden går fort, tyckte jag nyss skrev ett inlägg här. kortfattat vad som hänt sen sist;

ons och tors hade jag lektion som vanligt 8-12. På torsdagskvällen var det sista Howl at the Moon för obestämd framtid.

Fredag var en röd dag, Good Friday heter det härnere. Åkte till Pac Fair, skrev lite på min assignment. På kvällen tittade vi på film. Eliabel kom från Frankrike. Camilas klass var i Frankrike förra året 2-3 veckor och nu kom den klassen hit så Eliabel bor här tills den 28 april.

Lördag, Easter Saturday, jobba lite på assignment, slappa, skype och sen Surfers på kvällen. Käkade middag där och gick en sväng. Marisas mamma, syster +man o son och bror + brorsdotter kom tidig lördagskväll.

Söndag, vid 9-10 så var Terena o Lucas o letade chokladägg i trädgården från påskharen. Kom ett till mig, Camila, Eliabel, Damian o Fabian med, haha : ) Slappa, skriva på min assignment, skype och sen Bones dubbelavsnitt på TV. Marisas syster o hennes familj åkte hem på kvällen.

Måndag, Easter Monday, ledig eftersom det e en röd dag. Skrev det sista på min assignment, bakade Alfajores, en sydamerikansk kaka : ) och sen överraskingskalas för Camila som fyllde 15. Hade borta henne från huset mesta delen av dagen så här var lugnt o skönt ;) haha. men överraskad blev hon så de va kul! Ungarna kom vid 5 och de sista lämnade inte förräns efter 10. Typ 20 st 15åringar, aaargh!

Jag var den enda som skulle upp i tid idag (tis) så jag gick i säng vid 11 men tog ett tag innan jag somnade.
Skola 8-12, lämnade in en assignment och fick en ny som ska in på torsdag så den håller jag på o skriva på nu, uppe i 8 sidor eller nått men långtifrån klar.
Ska lämna in ett utkast imorgon på en annan assessment som ska in på onsdag nästa vecka. Så de e bara 4 lektioner kvar i skolan nu. Sanslöst!!

Vad har annars hänt? hmm.. börjar bli förkyld, jippi :P
vädret växlar mellan regn med fuktighet till molnigt med sol. men fortfarande varmt nog att gå i short o tshirt : )

vi hörs nästa vecka
kram
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan