Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 21 April 2009 - Gold Coast

School's out forever! (or at least for now :P )

Onsdag 15 - lektion 8-12, lämnade in ett utkast på min rapport som skulle in den 20 (igår). Skrev på min assessment i det andra ämnet efter skolan. Sov först och skrev på kvällen. Så förkyld så jag bara nös i hostade tyckte jag.

Torsdag 16 - lektion 8-12, sista lektionen i Manage People Performance, gjorde min korta presentation och lämnade in mitt arbete. Sov efter skolan, sen middag och tittade på private practice på tv:n.

Fredag 17 - åkte vi till Robina Town Centre, jag, Marisa, Camila o Eliabel, (franska studenten). Shoppade inget alls. På kvällen var det inget bra på tv alls. kollade hipp hipp på min dator ; ) haha

Lördag 18 - skrev på min assessment, skype och såg filmerna The house bunny och Australia som de hade hyrt på dvd.

Söndag 19 - Pannkakor till lunch sen åkte vi 4 till Mt Tamborine, gick en sväng och träffade på Camilas kompis och hennes mamma o systrar o franska studenten. Tog en fika och sen hemmåt. Skype, Bones och skriva det sista på min sista assessment.

Måndag 20 - så trött när klockan ringde kl 6. Skriva ut min assessment, få mitt Galileo Diplom och sen lektion till kl 10. Då var jag klar med allt så då gick jag, kunde ha stannat med men vad e poängen med det? De uppgifterna de skulle göra hade jag redan gjort pga de aldrig dyker upp på varje lektion!!
Gick till biblioteket o läste en bok och sen hade vi dansen på kvällen.

Tisdag 21 - Idag så var jag över hos grannen men hon hade ingen våg, ska se om hennes granne har en annars kan det bli lite knivigt o gissa vikten ;P rensat bland alla arbeten i datorn, måste till skolan sen i veckan o spara allt från min disk i skoldatorn till mitt usb.

Annars i veckan blir de o träffa Emelie, fest hemma hos Anna o Maria på fredag o lite sådant : )

hoppas allt e bra med er,
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan