Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 28 April 2009 - Gold Coast

sista inlägget innan Fiji,

Ons 22 - åkte till Pac fair, hittade en ny handväska : ) haha, inte för att jag behöver mer vikt i väskan ;P lånade en våg av Silvia, en sån med streck emellan var 10 kg. Såg ut o vara 20kg, vi ser hur de går till Fiji. Damian o Erin kom på middag. Erin e Damians kanadensiska flickvän.

Tor 23 - Anna, Maria o Emelie hyrde en bil så de fixade med sina surfbrädor först o sen åkte vi till Billabong outlet, köpte inget. sen till IKEA o käka köttbullar med mos :D och sedan till Harbour town och pac fair, de köpte mer eller mindre men jag hittade inget alls, de tycker min plånbok om ; )

Fre 24 - städade badrummet, slappa och sen åkte vi upp i Q1:an, såg solnedgången så vi fick dags- o nattbilder, very nice. Lätt kunnat bo där uppe på 77 vån, hissen tog 43sek !
Sen hem till Anna o Maria där de va fest : ) fick gå från deras ställe till broadbeach för jag inte hade pengar ute till taxi. Vattenblåsor på mina tår! varför går vi i högklackat???
Hemma vid 2, hungrig, inte käkat sen kl 4, så de blev nudlar, easy.

Lör 25 - Anzac Day, inte officiellt en röd dag men alla shopping center var stänga till minne av alla aussie som dött i krig. Vi hyrde film o såg Saved en aussie film o Silk. Marisas mamma kom ner på lördagkväll.

Sön 26 - Pac fair, sen slappa, kolla på DVD, bones o bbq till middag : )

Mån 27 -Bokade utflykterna till Fiji, sen inom skolan o spara allt som jag haft på mitt inlogg där till mitt usb. sen till aus fair, köpte ett linne o en klänning. Var på biblioteket med en stund. På kvällen salsa lektion, för en gångs skull för många killar men en del av dem nybörjare vilket e svårt för jag fick dansa med en som inte har taktkänsla eller snabbheter i fötterna. slank undan han sen resten av kvällen :P

Idag tis 28 - buss till surfers, låg på stranden halv 10 till 1 med Emelie, Anna o Maria. sen fika med Amanda och sen hem o duscha.

längtar till Fiji nu, vita stränder, palmer o lite mer värme än här ;D haha
hoppas ni har det bra
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan