Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Torsdag 7 Maj 2009 - Nadi

Bula!

ja da befinner man sig i Fiji, paradiset kan man ocksa saga ;) haha, landade vid 3 fiji tid i sondags och sen upphamtad fran flygplatsen till mitt boende. I poolen sen men forst i havet. sanden har e valdigt brun o vattnet grumligt men ute pa oarna e de underbart fint!

i mandags akte jag till malolo island, med tva aldre par och tre andra tjejer. bara jag o ett aldre par fran tysklands som bor i aus stannade hela dagen. dyrt med internet sa kommer nog inte upp bilder har. solade o levde i vattnet mesta delen av dagen.

i tisdes var jag har, det var molnigt o lite regn men lag ute o laste och relaxade.

i onsdags var jag pa beachcomber island, party on har i fiji. hade en cool sandbar. satt med sanden mellan tarna o kakade och drack : ) nar ska vi skaffa en san darhemma ?
badade, snorklade, underbart fint! fiskarna var farggladda men revet borjar sloka i farg. sen fishfeeding med samma bat.

idag sa la jag mig i solstolen halv 9, haha solen sken mellan molnen men sen blev det ganska helmolnigt o lite duggstank sa da gick jag in o laste ut min bok. sen ut igen o i poolen o sen sola i graset. kl e nu 5 pa eftermiddagen, +2 fran min aus tid.

imorgon blir de bounty island o jag hoppas pa solsken o en underbar dag : ) haha

hoppas allt e bra med er
hors kanske en gang till eller sen i aus.
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan