Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Måndag 11 Maj 2009 - Nadi

fiji paradise

ja var en vecka sen jag skrev sist tror jag, fasen vad tiden gar. Har besokt beachcomber island, bounty island och igar var jag pa castaway island. underbara oar med sanden sa fin och vattnet sa kristallklart och korallrev o fiskar bara man stoppar huvet under vattnet, dock alldeles for nara vattenytan nar det e lagt tidvatten.

har idag varit i nadi town, hittade inget spec. o sen legat o solat med hayley. traffade henne forsta natten har o nu har hon kommit tillbaka igen men lamnar dock imorgon.

vadda? man kan inte jamfora skane med fiji! syrran hade stortrivts, mamma med antar jag o pappa hade somnat i solen o brant sig ;) haha, internet har e dyrt, FJD8 for en timme, alltsa 32kr i timmen :O ! i nadi var det billigare men nu bor jag ju inte inne i stan, vilken e ganska liten i sig men valdigt nergangen o sleten. pappa o anders skulle sett bussen jag akte med in i. varsta vaxelspaken som man fick dra och som sen la sig lite halv at sidan och inte alla fonsterrutor pa plats o dorren oppen men det behovs i sig, inte ofta aircon.

nu rinner tiden pa natet ut, bilder kommer sen, hoppas allt e bra med er, sjalv e de kanon, synd att det tar slut sa fort bara :( ska val ut hoppa i poolen som e svalkande kall jamfort med varmen man kanner av solen!

ciao
Sandra
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan