Retards blogg

Torsdag 7 Januari 2016 - Koh Phangan

Prostituerade

Hej igen!
Vi har äntligen lyckats boka en biljett till Phuket och åker imorgon med ett direktflyg pa en timma, sjuukt värt. Igår var jag och Rosanna trötta pa att festa på stranden och ville göra nåt annat. Vi kom då pa att vi hade sett ett ställe där det såg ut att vara sköna människor och man kunde köra beerpong. Vi hoppade in i en taxi och åkte dit, självklart var det stängt.. Men vi hade sett några barer pa vägen dit med lite folk och biljardbord så vi tänkte att det ocksa kunde vara kul. Min forsta tanke nar vi kom in var att det var kul att Thailandarna också festade där. Sen kommer det fram en kille till oss och frågade vad vi gjorde där med tanke pa att det mest är för grabbar. Vi kollade runt och insåg snabbt vart vi hamnat. Feta, gamla, vita män och jatteuppklädda tjejer och shemales. Det var riktigt äcklig sa vi drog tillbaka hem istället.

Det ska bli väldigt skönt att lämna den här ön, men är sa glad att vi åkte hit for vi har haft det sjukt bra. Jag är också helt overtygad om att Phuket kommer bli helt underbart.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Saker jag inte kommer sakna med det här livet
10 år sedan
Lite gott och blandat
10 år sedan
Sista tiden
10 år sedan
Phuket so far