Stöd Ukraina

Retards blogg

Tisdag 23 Februari 2016 - Phuket

Phuket so far

Dag ett så skulle vi ut och hoppades på att möta 2 olika kompisar som är här just nu men båda var mesar så vi vart själva. Vi gick först till Grabbarna grus som vi båda hatar och som vi sprang ifrån sist vi var här och ja det sög. Så vi drog till en random bar istället, beställde varsin drink, fick dom och då berättar dom att alla barer skulle stänga om en minut eftersom det var Buddha dag. Då drog alla till stranden för folk som visste om det här med Buddha hade varit smarta och köpt alkohol innan försäljningen stängde. Inte vi dock så vi gick runt och sjöng "vi hatar Phuket" istället. Rosanna försökte dock köpa cider av en indier som förföljde oss men det gick sådär.

Dag 2(igår) mötte vi Matilda(min kompis från miami) och hennes kille på stranden och råkade köra dagsfylla så det var en bra dag. Och på kvällen drog vi ut och hade faktiskt en jättebra kväll. Vi bor just nu med 2 killar från England som har något kinesiskt ursprung. Dom berätta att dom hade hört mig stå och prata med nån kille igår och säga att jag var från Kina... lite stelt.

Idag så retade vi våra kineser och skratta åt dom medan dom packade sina väskor. Tror  inte dom kommer sakna oss så mycket och då vet dom inte ens att rosanna hade på sig hans kläder och glasögon igår när dom inte var hemma. HAHAHHA ja vad ska man säga.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet