Stöd Ukraina

Retards blogg

Tisdag 1 Mars 2016 - Bangkok

Sista tiden

Vart lite dåligt med uppdatering sista veckan men valde att ta vara på tiden. I Phuket så vart det mest fest faktiskt och så mycket strandhäng vi orkade hehe det är lite varmt i solen speciellt om man råkar vara bakis. Träffade på Sophia som jag inte träffat sen vi sågs en dag i Bali så vi hängde några dagar och det var askul. Vi lärde även känna tre sköna killar från Örebro som vi hängde med lite, helt galna som gillar att bjuda på shottar och drinkar lite för mycket så det gick inte att ha en lugn kväll med dem, men vad gör det? Det bästa var att en av dom frågade mig så många gånger i rad vad jag ville ha och jag sa inget sen smög jag till baren för att köpa en cider. Han vart halvglad eftersom ja sagt 100 gånger att jag inte ville ha något, men jag måste ju få köpa själv om jag vill liksom.

Jag har ätit McDonalds ca 300 gånger senaste veckan också så är smalare än någonsin. Det är så lätt hänt när det ligger överallt och är så billigt. Äsch man måste säkert ändå gå med vinterjacka i Sverige i några månader till.

Bangkok var som en storstad men ändå mycket mysigare än Phuket. Glad att vi fick 2 kvällar där ändå. Hann träffa lite skönt folk där med och självklart pröva deras uteliv som var kul förutom att det stängde alldeles för tidigt eller om vi kanske gick ut lite för sent hehe. Så glad att vi hitta en pool sista dagen så man fick bada en sista gång också.

På vägen hem från poolen hittade jag strandväskan jag velat köpa sen dag ett.. även om det inte blir något mer strandhäng så råkade jag köpa den haha får väl ha den som ett minne hur värdelös jag är. Köpte också strandshorts jag velat ha lika länge. Kan ju låtsas att ja kan ha dom på stranden i Sverige även om vi säkert inte får någon sommar i år heller.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet