Stöd Ukraina

Retards blogg

Söndag 21 Februari 2016 - Singapore

Thailand snart

Nu sitter vi i Singapore och väntar på planet till thailand. Sen jag skrev sist har vi hunnit missa ett plan till thailand trots att vi var på flygplatsen (lite sent bara), vi har hängt för mycket på skygarden och jag har hunnit tappa bort mina nya skor, nycklarna till rummet och spytt på golvet på en flygplats. Så livet leker.
Nycklarna dök trots allt upp när vi skulle checka ut imorse så slapp i alla fall betala.

Att spy på golvet på en flygplats pga baksmälla och magkatarr var en upplevelse jag inte rekommenderar. Vakten kom fram och frågade hur det var med mig och vilket flygbolag vi skulle åka med sen kom en som jobbade på det flygbolaget med en rullstol som hon körde mig i tills jag sa att jag kunde gå sen tvinga dom mg till typ doktorn ändå, men antar att en hälsokontroll inte var helt fel trots allt. Jag fick någon tablett för att inte spy mer och vart godkänd för att flyga.

För två dagar sen var vi på Waterbom vilket är ett stort vattenland, tydligen bästa i asien och 3dje bästa i världen. Det var askul. Tvingade våra nya svenska vänner att stanna en extra natt för att hänga med oss dit vilket gjorde det ännu roligare för då vågade (vart vi tvingade) att åka fler rutchkanor och det var askul. Filmade 100 filmer med gopron men med tanke på att den är värdelös så sparades inte en endaste film. Jag vart lite arg och kasta ut gopron från fönstret på funky monkey (samtidigt som jag filmade) och rosanna fångade den från poolen. Den filmen som var helt meningslös sparades så klart..... den vill helt enkelt bara jävlas.

Rätt kul här om dagen när jag trodde jag och Rosanna skulle ut och äta på nån god restaurang och hon menade att vi skulle äta på skygarden vilket även innebär fribar, det slutade med att vi drog dit. Vi satte oss vid ett stort bord och så drog jag och hämta mat, när jag kom tillbaka var det så mycket folk från hostellet där så det fanns inga platser kvar. Haha älskar att man kan gå ut själv och snabbt bli 20 Pers som sitter och kör vårt favoritspel Coingame.

Vi kommer verkligen sakna funkymonkey trots att det ska bli skönt att dra vidare. Alla poolpartyn, bolllekar man måste vara med på varesig man vill eller inte, känna igen alla men inte veta om man hängt en hel kväll eller man man bara känner igen varandra för att man sett varandra vid poolen, alla pannkakor, dom som jobbar där haha r sa att han var polis och frågade om vi ville köpa svamp och han lät även mig hjälpa honom måla väggen, kommer till och med sakna att bli halft dränkt och Iputttad med kläderna på och framför allt alla vi träffat.

En vecka kvar typ och det ska bli väldigt skönt att komma hem även om jag kommer sakna ALLT.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet