Stöd Ukraina

Retards blogg

Söndag 14 Februari 2016 - Kuta

Long time no see

Jag har inte skrivit på länge eftersom det händer något hela tiden. Vi har inte ens tid att boka flyg för antingen så har vi bråttom ut/stranden/äta eller så sover vi och när vi vill kolla så slutar wifit att funka såklart.  Men det gör inget för vi har det jättebra. Mysigt när det regnar fast det kunde fått vara lite mer sol. Och vi har otroligt kul på hostellet. Rekommenderar verkligen funkymonkey till alla som vill festa och lära känna nya människor och som älskar pannkakor. Vill man sova på natten bör man inte bo där. Man kan komma hem vid 12 så är det plötsligt största poolpartyt tills typ 7 eller när man väl tröttnar.

Har mycket bättre uppfattning av kuta den här gången. Skönare människor och ingen som försökt sno våra saker. Enda som har blivit sämre är att jag har börjat se folk som går runt med ormar man får klappa på gatan och då vill jag typ dö för dom är så vidriga.

Senaste dagarna har vi mest hängt med folk från hostellet och gått till skygarden vid halv 6 för betalar man 100.000 vilket är ca 60kr så får man äta och dricka hur mycket man vill mellan 5 och 9.
Vi har hängt för mycket i poolen vilket väder det än är så nu har man åkt på urinvägsinfektion. Köpte medicin idag för en vecka är lite för länge så det är väl över snart. Och även hunnit kolla på film och det var rätt mysigt och välbehövligt när man var extremt bakis.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet