Stöd Ukraina

Retards blogg

Fredag 22 Januari 2016 - Koh Phi-phi

Paradise

Hej igen. Jag skulle så gärna vilja lägga upp bilder, men det är typ omöjligt på den här sidan så du (ni) får väl kolla instagram. Okej det har gått typ 3 dagar sen jag skrev sist. Rosanna åkte på feber så jag gick en av dagarna ut med Sam och vi hade det kul, vi tappade bort varnadra vid 2-3 kanske så jag hittade nya vänner jag hängde med tills 6-7 på morgonen. Rosanna var halvglad när jag kom hem eftersom Sam hade sagt att jag var borta flera timmar tidigare hehe men jag hade en fett bra kväll i alla fall trots att jag hade förlorat samtliga matcher i beerpong med mina nya vänner.

Nästa kväll bestämde vi att vi skulle gå ut alla fyra (Sam, Chaves och vi två) Rosanna skulle köra nyktert med tanke på att hon fortfarande var sjuk. Vi alla fyra klädde på oss banantröjor och gixk ut på stan. Först förlorade jag och Rosanna i beerpong mot puckona. Killarna bestämde sig sen för att slåss så vi gick till baren där man kör thaiboxning. Rosanna missade hela matchen och jag såg lite utifrån. Dom hade kul men eftersom att dom hade kämpat så mycket och precis svept en bucket så kräktes dom. Efter det var dom halvtaggade och drog hem rätt tidigt.
Vi träffade på killarna vi hängt med häromdagen "bästa kvällen" så vi hängde med dom tills Rosanna vart trött och drog hem. Jag hängde med dom en stund till och sen träffade jag killarna från kvällen innan. Vi körde beerpong igen och mitt lag förlora igen hahah. Sen tillslut drog väl dom hem med så hittade nya männinkor att hänga med och insåg då att jag var ensam med min fula banantröja så folk trodde väl att ja var sjuk i huvet. Sen när jag ch min nya polare skulle dra och käka springer vi in i Rosanna klädd i bananer så då fick han se att ja ej hittat på alla mina banankompisar. Haha en till bra kväll helt enkelt.

I förrgår skulle vi chilla hemma, men vart rastlösa halv 2 så vi drog ut (allt typ stänger 2 här ellee iaf musiken) tog första drinken kvart i 2. Sen kollade vi om det hände nåt men allt verkade dött så vi drog hem och chilla tills Rosanna ville ut igen, men ja va trött efter mina 2 tidigare kvällar så ja ville chilla. Ja hängde med Sam och Chaves här hemma och Rosanna drog till stranden och hängde med nya människor och fixk en riktigt bra natt/morgon.

För rosannas del var det tråkigt att hon fixk feber just när grabbarna var här och hälsa på men för mig var det skönt med tanke på att då hade ja dom att sola och bada och festa med och slapp vara själv hwhe. Nu är vi friska och chillar här tills 24 januari då vi rör oss mot Koh lipe :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet