Stöd Ukraina

Gullans blogg

Torsdag 23 April 2009 - New York

Nu ar familjen har!

Lamnade Boston vid 3 tiden efter att forst haft en intressant dag pa MIT med en klok professor vid namn Jim Foster. Vi diskuterade Obama och hans ledarskap, gick igenom krisen och vad som komma skall och fick helt nya vinklar pa vad framtidens ledare behover ha for styrkor.

Framfor allt analysen av Obama var intressant, men den kan jag beratta for er nar jag kommer hem. Taget tog 4 timmar och tog mej direkt in till Penn station i NY. 2 kvarter i fran hotellet. Kan inte bli battre. Hotellet som vi bor pa ar det samma som jag spenderade 2 natter pa i forra veckan. Stanford. Hotellet ar helt ok for de pengar som vi betalar. 200 dollar per natt for hela familjen. Inget lyx men som sagt alldeles ok for oss. Lagt ar deremot perfekt. 32a gatan ett kvarter fran 5th ave. Granne med Empire state building.

Nar jag kom till hotellet sov killarna och de lyckades sova anda till 5.30 i morse sa det var bra. Vi skall nu gora NHL store, empire, och mkt mer.

Vadret ar shortsvarmt och till helgen lovas 30 grader.
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullan2 säger:
Låter som ni har det alldeles ypperligt! Vad kul att få vara med om allt ni får vara med om (om man säger så). Här på ön är det inte shortsväder men till helgen har dom lovat upp till 15 gr varmt. Det får vi väl vara nöjda med. Ha det fortsatt bra. Hälsa grabbarna... / Bitta
Postat 2009-04-24 15:36  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet