Stöd Ukraina

Gullans blogg

Söndag 15 April 2007

Hejda Mexico

Vi hade tankt att pressa idag men det verkar inte bli sa eftersom vi vaknade av att regnet vrakte ner i morse. Efter det har solen inte orkat skingra molnen. Bada maste vi dock gora anda annars blir det for varmt.

I morgonbitti kl 05 gar taxin till flygplatsen. Flyget tar oss sedan vidare till Kopenhamn via Atlanta. Vi skall vanta i atlanta i 6 h sa vi far se om vi hinner och orkar ta oss in en svang i stan. Fran kopenhamn tar vi oss till Malmo och vidare till Oskarshamn och bat over till Visby. Lang resa men det funkade kanonbra pa vagen hit. Just nu har vi bara lite huvudbry over hur vi skall fa hem allt vi shoppat pa oss. Jag tror jag far bara en av hangmattorna, battre an det forslag Peter hade angaende att lana en sag av byggarna mittemot.

Efter en sammanfattning av det Mexico vi har sett sa blir nasta reseblogg fran Barcelona i borjan pa Maj. Da blir det spanska igen, fotboll och jobb.

Hasta Luego amigos
Dela med andra:    

Kommentarer
Maran säger:
Välkomna hem till Sverige! Tack för att vi fått följa din/er roliga reseblogg. Ska bli kul o höra vad ni tyckte om resan. Det ska det bli spännande och se om du kan genomföra din nya föresats med tidiga mornar..hihi Jag säger bara en sak. Jetleg.. :o)
Hoppas resan går bra hem. Jag blir riktigt avundsjuk att du nu ska till Barca, vad är det för fusk..Missa inte Montjic, utsikten därifrån är suverän.
Postat 2007-04-16 15:49  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet