Romantiska ställen att ta sin pojkvän till

4 juli 2018 12:16
Visningar: 295
Min pojkvän fyller år när vi befinner oss i Kroatien och det skulle va så mysigt att göra något extra när vi är där borta. Det jag tänker är typ att ta sig till kanske nån strand eller klippor som ligger lite avlägset. Vi ska va i split så om ni har några tips på mysiga ställen att ta sig till runt om där eller på nån ö eller som man kan åka moppe till skulle jag jätte gärna vilja veta det!! Har ni tips på några prisvärda och goda restauranger i split också så mottages det gärna
4 juli 2018 22:41
Vet inget om romantiska ställen, men jag har en extremt bra restaurang att tips om: DVOR
https://www.facebook.com/Dvor.Split/
När jag tänker efter är det rätt romantiskt att sitta på deras uteservering med utsikt över havet.
Sådär, två flugor i en smäll!

VÄLJ avsmakningsmeny med vinpaket så kommer personalen att göra allt de kan för att tillfredsställa smaklökarna, resten får ni ordna själva! ;)

Avsmakningsmeny med vinpaket kostade för mig och min fru lite drygt 1000 SEK 2014. Väl värda pengar!
5 juli 2018 19:04
Citerat från Ixploretheworldcom:
Vet inget om romantiska ställen, men jag har en extremt bra restaurang att tips om: DVOR
https://www.facebook.com/Dvor.Split/
När jag tänker efter är det rätt romantiskt att sitta på deras uteservering med utsikt över havet.
Sådär, två flugor i en smäll!

VÄLJ avsmakningsmeny med vinpaket så kommer personalen att göra allt de kan för att tillfredsställa smaklökarna, resten får ni ordna själva! ;)

Avsmakningsmeny med vinpaket kostade för mig och min fru lite drygt 1000 SEK 2014. Väl värda pengar!
Låter härligt och som sagt 2 flugor i en smäll men priset gällde 2014. Tyvärr har priserna gått upp väldigt mycket samt den svenska kronans värde är ju inget vidare. Exempel: förra året 2017 var kursen runt SEK 1,30 för 1 HRK, idag ligger den på 1,40-1,45 beroende på dag och typ av kontokort. Men gå förbi eller ring och fråga!
Trevlig resa och grattis i förskott!!!