PANIK

Av Vigren
7 nov. 2007 23:53
Visningar: 361
vi ska åka nästa fredag och jag inte fått tagpå nåt bra hotel vi vill gärna ha pool ,gärna barnpool .ska ligga i ao nang,inte för dyrt kring 500..jättatacksam för alla tips kan få på hotel.fått bästa pris på ett som heter ao nang thai resort??
TACK!!!!
Av Lammi
8 nov. 2007 10:43
Hej, jag bokade i augusti för boende i början på december i ao nang, och redan då var ett hotel fullt som jag sett ut att bo, om du bokar på
www.sawadee.com så brukar dom se om det finns något annat likvärdigt hotel som man har sett ut, du behöver inte betala förrän du får svar
om det finns plats. men spara inte för länge med bokning jag tror att det börjar var fullt på många hotel.
Av Uffen
8 nov. 2007 13:36
Kom ihåg att de finns billigare portaler att boka via än Sawadee.com
Så de lönar sig att jämföra med tex, hotels.com , expedia.com , globetrotter.se

Ha en härlig resa. =)
Av Axamo
8 nov. 2007 17:37
Best Western ban ao nang bodde vi på med våra barn o det är helt ok.Lugnt läge men ändå mitt i smeten. 400-500 natten tror jag.//Åsa
Av Vigren
8 nov. 2007 20:25
Tack så jättemycket för alla tips..har ett reserverat nu på Ao nang palace hotel?????helt nyöppnat nu i november varit fullt innan men antagligen fått en avbokning eller nåt..bokat på thailandhotel????nån som vet detta ok???verkar seriöst ..brukar väl det vara
tacksam nån som vet kan råda mig om detta
Tack