NYC nattliv

27 mars 2012 05:57
Visningar: 617
Hej alla,
Jag läste att många av er frågade om NYC nattliv. Och jag hoppas jag kan hjälpa er alla. Bland annat jobbar jag som promotor i några av de hetaste klubbarna i NYC just nu.

Kom ihåg att det finns alltid någon plats som du kan festa på i NYC. men som ni kanske vet att det är verkligen svårt att komma in i mer populära klubbarna om du inte vet någon som arbetar där.

så om du kommer till NYC och du vill gå till klubbar eller om du bara vill ställa en fråga sjuk mer än gärna att hjälpa dig.

Du kan kontakta mig på (Logga in för att se e-postadress) eller på Facebook: Tal Goldfus
Av Herrn
27 mars 2012 08:35
Vilka klubbar mer specifikt jobbar du för?

Du får ursäkta mig, men det känns lite suspekt.
Om man jobbar som promotor åt klubbar som har så mycket tryck att man inte kommer in där, behövs det kanske inte raggas folk på reseforum?

Sen är det en misstänkt Google translate där "I´ll" har blivit sjuk.

Som sagt jag ska inte komma in här och mästra men min instinkt säger att man ska vara försiktig när och om man väljer att ta kontakt.

Jag är den första som är beredd att be om ursäkt om jag har fel.
27 mars 2012 18:38
Hi först och främst förstår jag din misstanke. Jag sa aldrig att jag var från Sverige och jag ska använda Google Translator.

Jag vill bara ge lite hjälp och om det inte behövs, jag är ledsen.

Klubbarna jag arbetar i är 1oak, SL, Lavo Tenjune och Kiss & Fly.

Jag erbjuder att hjälpa människor med nattliv och inte bara dansklubbar.
Anledningen till att klubbarna inte låta alla att få är inte att de alltid fulla men på grund av väljarna utanför.
Ja det är inte trevligt att säga men om du är en Gocci modell du kommer förmodligen komma in i klubben i slutet.