Londons absolut bästa afternoon tea?

3 mars 2017 15:02 (redigerad)
Visningar: 678
Tips på London absolut godaste, lyxigaste och generösaste afternoon tea?
För att fira en 50-årig finsmakare som älskar kakor, tårtor o dyl?
Av Bibby
3 mars 2017 16:06
Ritz är väl det stället man tänker på först när det gäller afternoon tea i London.
3 mars 2017 16:15
En gammal klassiker osäker på om de är bäst dock..känns dammig. Nån som nyligen njutit av en eller flera olika super afternoon tea i London?
Av Pelle77
3 mars 2017 21:11
The Milestone har ett jättebra afternoon tea!
4 mars 2017 14:07
jag var på London secret tea room, jättemysigt och trevligt folk som jobbade där :)
Av Annl
5 mars 2017 19:36
Hej där!
Ingen lätt fråga....
Har också läst att Ritz fått dåliga recensioner på senare tid.
Var på Browns hotel i julas (minns det stället som helt outstanding) men vi var dessvärre inte nöjda- inte den toppservice som vi fått tidigare gånger och knepiga fyllningar i sandwicharna och inte lika generöst som tidigare. Synd för miljön är ju grym!
9 mars 2017 23:02 (redigerad)
Svårt det här. Min kompis var på Ritz ganska nyligen och jättenöjd men jag har också sett sämre recensioner. Jag har själv inte varit på The Claridges men anrika The Telegraph tycker just nu att de har bäst afternoon tea för den som vill fira.

Själv får de mig sugna på Wyld Tea på Mondrian. Jag är redan sugen på att testa Mondrians cocktailbar och här verkar de få in lite av den i sitt afternoon tea också. Men helt klart är Claridges mer traditionell.

http://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/united-kingdom/england/london/articles/Londons-ten-best-afternoon-teas/