Stöd Ukraina

Lipe79s blogg

Söndag 29 Juni 2014

Thriller

Idag började vi morgonen med en liten sovmorgon och T sprang på stranden. Det gör han nog inte fler ggr här, sjukt varmt tyckte han. Efter frukost och dusch så började vi att packa ner alla kläder och prylar i resväskorna eftersom vi ska vidare till Orlando imorgon.

Efter lunch gick vi till stranden och solade och badade länge. Vattnet var varmt och skönt men idag var det ganska mycket tång som hade blåst in mot land.

På kvällen åkte vi in till hamnen i Miami eftersom vi skulle åka speedboat. Den hette Thriller och hade 1000hk, gick fort som attan och spelade hög musik. Killarna tyckte det var superkul och den körde förbi Star Island och vi fick veta vilka som bodde i de flådiga villorna. Även en tur till South Beach blev det innan vi körde tillbaka t hamnen 45 min senare. L gav båten tummen upp men sjölivet tog musten ur honom och han somnade hos T de sista 10 min.

Vi letade upp en restaurang i hamnen och åt smaskiga fahitas till middag. Sen åkte vi hem för killarna skulle få sitt lördagsmys med godis och film. De hittade nya filmer att se på på Amerikanska Netflix. T och jag fortsatte att packa innan det var dax att sova.

http://www.reseguiden.se/minsida/lipe79/bilder
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet