Stöd Ukraina

Familybs blogg

Onsdag 25 Mars 2009 - Palma de Mallorca

Tapasbarer, Shopping, Sena middagar.....

Mmmmmm.... åker till Palma de Mallorca på en kortvecka i maj!

Min underbara mamma ringde mig en dag och undrade om hon kunde få bjuda mig till Palma några dar???? Vad svarar man då? = ÄLSKAR DIG!!! så himla mysig och som en ren bonus fick vi med oss våra kära män också!! Det trodde vi inte....brukar behöva krusas där... hehe.

Så en ren och skär vuxenresa med sena kvällar, shopping =) Tapas, god mat och bara vara! Tror jag skrivit det förr, men jag kan bli rent rörd när jag går i gränderna i Spanska städer.... jag vet inte, men det är nåt....ja magiskt... tycker det är så vackert!

Ser verkligen fram emot detta.... bokat Tryp Bellver, ett rätt bra hotell med bra läge i 5 nätter. gångavstånd till allt och restaurander/barer i området, kort prommenad till La Seu och gränderna runt Abaco. Ska handla kläder och skor i lugn och ro med mor, gå på saluhall, köpa hem oliver och Spanskt vin!!!!

Viva España!
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Vi ska också till Mallorca i juni. Men det blir till Palmanova. Därifrån går det ju bussar, så man kommer lätt in till Palma stad. Dit kommer vi att åka. Det kan jag lova. Mallorca är en underbar ö.

Gilla
Postat 2009-03-25 11:22  Anmäl
Chrijon säger:
Passa på och njut! Kommer att bli helt underbart! mallorca är vårt favoritresmål. Mycket god mat, vacker natur, skönt klimat och gästvänlig personal och bra service! Vi återkommer om och om igen. En gång mallorca- alltid mallorca! Jag skulle kunna tillbringa lång tid där! Ha en underbar ferie! Du får skriva i bloggen efter resan, hur det var. Må gott! Pernilla Karlsson
Postat 2009-03-25 10:07  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet