Stöd Ukraina

Familybs blogg

Söndag 17 Oktober 2010

....tillbaka till Florida

Nu var det länge sen jag var här, har hunnit med en del sen sist. I resväg betyder det en sväng till både Florida och Mallorca! :) Okej lite dålig fantasi men ack så härligt haha! Den här gången åkte vi dock en vecka till Mallorcas östkust Cala dÓr = Helt ljuvligt, jag lovar att vi kommer att återvända dit, så snyggt, så mysigt, goda restauranger och lite små affärer... otroligt vackra badvikar.. ja, vi kommer tillbaka helt enkelt och då kommer vi också att ha hyrbil hela veckan, så himla smidigt.... Kanske kan bli ett album här vad det lider.

Blev en tur tillbaks till Florida i November förra året och nu...... bär det av IGEN!! Jag bara älskar the sunshine state. Det blir en tur på två veckor med Orlando och västkust, ska bli så gött så gött att lämna mörka tråkiga november för ett betydligt bättre klimat! =)
Dela med andra:    

Kommentarer
Memmie säger:
Avundsjuk är bara förnamnet...!!! Men gud vad gott för er :o) Snälla, lägg upp måååånga bilder!

Vi har sju månader kvar till vår resa. Fast till Turkiet då. Vad roligt att se dig på reseguiden igen förresten!

Kram
Postat 2010-10-19 20:52  Anmäl
Maddeck säger:
Men JAAAA vad härligt!!!
Fast lite besviken att du inte har rapporterat förrän nu....;)

Vad avis jag blev nu, jag vill också =)
Kram
Postat 2010-10-17 20:07  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet