Stöd Ukraina

Kin82s blogg

Lördag 8 November 2003 - Koh Phangan

Sjuk på partyon

Har varit har pa Koh Pha-Ngan sen i tisdags, hittade ett bra hotell for 400B som vi tydligen haft tur med. Kom antagligen ratt dag for dom som kommit efter har fatt noja sig med sunkiga bungalows for dyrare peng. Vi har mjuka sangar, varmt vatten, kaklat overallt och en stor fin festarbalkong! :)

Tyvarr har jag inte kunnat njuta sa mkt av att antligen ha sol och bad, redan pa bussen fran Bangkok kande jag att jag hade ont i halsen. Dagen efter att vi kommit madde jag piss, kunde knappt rora mig och till raga pa allt fuckade sig magen ocksa. Sa jag har spenderat tva dagar med att ligga och sova och bara ga ut nar jag behovt ata typ. Trevligt. Forkylningen kanns fortfarande men det ar nog lugnt, magen borjar bli battre ocksa sa jag tror jag klarar mig nu. Jag har i alla fall inte fatt nagra parasiter som kryper i rumpan pa mig (som en kille vi traffat fatt). Urrk!

Ikvall ar det Full Moon Party, ska bli riktigt skoj! Det har vart fest pa stranden varje dag har, var nere igar forsta gangen men jag madde inte helbra da. Nu mar jag battre sa ikvall blir det fest! :) Det ar helmysigt, dom tander eldar och folk dansar overallt! Underbart!

Aker nog vidare pa mandag till Koh Samui, sen maste vi snart borja dra oss ner till Malaysia for att fa 30 nya dagar i Thailand och sen hinna med oarna pa vastkusten! Tiden gar sa otroligt fort, har snart vart halften av tiden i sydostasien och det finns ju massor kvar att besoka! Aaaah :)

Naj, sitter inne i hamnstaden pa Koh Pha-Ngan, ska snart ta taxi tillbaka till Hat Rin dar vi bor. Ganska kul att aka med jeeparna har, man sitter dar bak ocksa aker man upp och ner for sma valdigt branta backar, kanns som man ska glida ur bilen ibland. Lite laskigt var det nar vi kom och var pa vag till andra sidan on, i en av backarna hade en liten lastbil valt och lagt sig tvarsover gatan. Det var nog ingen fara, men vi fick ga ner for branta backen som var jattehal av regnet med vara tunga packningar!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber
16 år sedan
Hemma igen
16 år sedan
Back to Europe
16 år sedan
San Francisco med fest och shopping
16 år sedan
Los Angeles
16 år sedan