Stöd Ukraina

Kin82s blogg

Måndag 3 November 2003 - Bangkok

Bangkok, dreads och grashoppor

Sista dagen pa Khao San Road har i Bangkok... lamnar ikvall vid fem for att aka till Koh Pha-Ngan dar det pa lordag blir Full Moon Party, wii! :)

Bussen hit fran Laos var underbar, fast jag var inte trott sa det gick inte att sova alls. Det var stora saten som gick att falla tillbaka och sen gick det sma thaitjejer i sma drakter och delade ut lask och sma bananmuffins! Varsta lyxen!
Kom fram hit vid fem tiden pa morgonen och insag da att vi hade missat varldens Halloween party... hela gatan var tackt med skrap och dom lastade in stora ljudanlaggningar. Tack for den.
Hittade knappt nat guesthouse heller, men tog in pa Rainbow for B400! Helt okej! Sov nagra timmar och sen gick vi och fick ansiktsbehandling och vaxade benen (for typ 100kr totalt), hur skont som helst! :)
Pa kvallen drack vi lite ol och Bacardi Breezer, gick ut pa gatan och gjorde nagot vi aldrig skulle gjort hemma. Jag satt i fem timmar och Petra i sju, dreads for min del och rasta for henne. Hihi!

Sen igar traffade vi vara vanner Anna & Henke och gick ut och tog en ol pa ett mysigt stalle. Sen gick vi till 7eleven och tog nagra fler ol (haha). Jag hade ju faktiskt lovat innan att fa i mig nagra insekter sa Henke gick och kopte grashoppor. Jag at TVA stycken!! Smakade soja och salt, helt okej fast benen fastnade lite i tanderna, urk.
Sen traffade vi tva andra svenskar och satte oss ute pa gatan. Da kom en liten full thai kille fram och satt och sjong sanger for oss, asroligt. Traffade aven pa en galen tatuerad kille fran Nya Zeeland. Sa kan det ga nar man festar pa Khao San Road! :)
Dela med andra:    

Kommentarer
Kapish säger:
heeej! jag ska till thailand snart och vill jättegärna vaxa benen där.. var gjorde du det någonstans? blev resultatet bra? va kosta de:)
Postat 2009-02-10 16:06  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber
16 år sedan
Hemma igen
16 år sedan
Back to Europe
16 år sedan
San Francisco med fest och shopping
16 år sedan
Los Angeles
16 år sedan