Stöd Ukraina

Brigittas blogg

Tisdag 29 December 2009 - Thailand

Resor 2010

Den 9 januari åker jag, mina döttrar och deras sambo till Ao Nang och Bangkok. Längtar efter sol och värme. Jag tänker bara njuta, sola och bada, äta gott och ha det bra. Fast min ena dotter som är sjukgymnast ser nog till att mamma inte blir alltför lat. Hon har fått mig att börja styrketräna och med det så ser livet ljusare ut. Kilon rasar av kroppen och det något förhöjda blodsockret blir också bättre. I Bangkok är det sedan shoppingorgie, så då är man rätt trött i fötterna efter allt spring. Men det är kul med alla fynden. Där firar vi också ena dotterns 28-årsdag med middag på Baiyoke Sky hotel. Vi bor som vi brukar på Asia hotel, då det ligger så bra till och jag trivs bra där. Det blir min åttonde gång! En underbar fotmassage på hotellet blir det också innan hemresan, för hem måste man åka, även om jag just nu håller på att ta ut mina sparade semesterdagar. Den 1 maj går jag i avtalspension och den 14 maj är bussresan till Gardasjön bokad. Även denna gång med Scandorama och jag reser ensam, men det känner man inte av på en sådan resa.
Vad det bär de 2 lediga veckorna i mars är ännu inte klart. Kanske Oman, för där trivs jag också.
Så jag hoppas att 2010 blir ett bra år! Och att jag kan lägga det "sorgliga" 2009 bakom mig. Nytt år - nytt liv.
Dela med andra:    

Kommentarer
Lotta08 säger:
Åååå,vad härligt det låter!
Vad roligt att ha flera resor på gång!
Klart att 2010 blir ett bättre år,detta år har inte varit alltför roligt med sjukdomar och elände.Nej,nu blickar vi framåt!=)
Ha det riktigt underbart i härliga Thailand!

Gott Nytt År!
Kram,
Lotta
Postat 2009-12-29 21:15  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet