Stöd Ukraina

Polkagris blogg

Lördag 26 Februari 2011 - Koh Lanta

Poolbad och magknip...

Natten var allt annat än lugn...riktiga magknip faktiskt pga övermättnad...hade ätit friterad fisk och chips till middag vilket inte var det klokaste valet direkt. Svårt att hitta mat som inte svider på läpparna.

Efter ett antal piller vågade jag och Th mig iallafall tvärs över gatan till vår pool där...satt några timmar och läste samt några dopp i poolen.

Lunchen bestod av äggöra i lägenheten och lite vitt bröd som jag hade kvar sedan lunch...

Eftermiddagen tillbringades med att läsa ut ännu en bok samt klistra upp alla fina rabattmärken vi fått från 7Eleven.

Nästa problem var middagen...men jag kom på att man kunde köpa ost/skinkpaj på fransk bageriet...skonsamt för magen

Hur man kan bli så trött utan att göra något...somnade 21.30 efter att ha kollat ett tv-program på datorn.

Blev iallafall lite sol och bad men känns som den bruna färgen vi hade så sakteliga försvinner eller...

Förhoppningsvis mår man bättre i morgon så vi kan ge oss iväg till stranden. Vill även kolla en tröja jag sett...köp en La Costetröja för 60 kr och den såg ut att vara äkta...
med alla detaljerna...

Imorgon måste jag vara pigg för då får vi middagsgäster...nej vi bjuder bara på drinken och äter ute förståss.

Ha det till imorgon/A & TH
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    Alina fyller 12 ar...
    11 år sedan