Stöd Ukraina

Travelfuns blogg

Söndag 25 Maj 2008 - Sverige
Resealbum: Zakynthos 2008

Nu åker vi

I morgon åker vi äntligen till Arlanda,
sedan bär det av till Zakynthos där vi skall fira min 25 årsdag.
Det känns underbart och riktigt härligt. Det ser ut som det är riktigt fint väder också. :-)
Jag o killen är ju resgalna båda två, men eftersom vi flyttade till hus i höstas som vi renoverat så har det vart svårt att få tid till att resa... All tid har lagts på huset. Avbokade tom. en resa till Egypten...
Men nu bär det äntligen av till medelhavet. Hoppas på många härliga resor i år.
Börjar redan bli lite galen över att vi inte har någon ny inplanerad efter denna...
Men i bland är det också kul åka lite sista minuten. Bestämma ett datum, sedan se vart det finns resor-och bara åka. Kul att man inte riktigt vet vart man hamnar också!

Hoppas iaf att vi hamnar fint- vi har bokat en ospec. resa med dusch o wc, minst 3 stjärnigt och pool.
Mest av allt vill jag bara ligga på en av de fina stränderna och åka vespa i den frodiga grönskan, äta god grekisk sallad med gott vin till! Jag hoppas att vi får se öns stolthet Caretta Caretta (havssköldpaddor) och så vill jag besöka vraket i paradiset...Smugglers Wreck. Vill även se naturfenomenet "droppstensgrottorna" och den underjordiska sjön...

Killen säger att vi inte får missa Olympia, så det kanske inte blir så mycket lugn o ro på resan ändå... Vill ju se och göra så mycket! :-)

Hoppas sommaren kommer på riktigt här i Sverige eter vi kommer hem!

Soliga Hälsningar

Travelfun :-)
Dela med andra:    

Kommentarer
Lerh säger:
Grattis och njut av atmosfären.Och du 25 det är man ju jämt
Postat 2008-05-26 16:54  Anmäl
Banphe säger:
Grattis i förskott och ha en underbar semester!
Postat 2008-05-26 11:47  Anmäl
Petbe säger:
Trevlig resa. Zakynthos är jättefin och lugn..
Postat 2008-05-26 07:17  Anmäl
Tangring säger:
Ni får ha en riktigt trevlig resa
Postat 2008-05-26 06:49  Anmäl
Ellinor säger:
Trevlig resa!
Postat 2008-05-25 22:00  Anmäl
Sierra säger:
Jag gratulerar och vet att ni kommer att får en härlig tid på Zakynthos!
Postat 2008-05-25 19:39  Anmäl
Piccolina säger:
Trevlig resa! Grekland är fantastiskt!
Postat 2008-05-25 14:38  Anmäl
Anqiz säger:
Trevlig resa och ha en toppen födelsedag!! =)
Postat 2008-05-25 12:52  Anmäl
Amerita säger:
Åh vad härligt det låter!!! Ät massor av tzatziki åt mig och bada i det underbart blå havet.... Ha en underbar födelsedag! Kramar
Postat 2008-05-25 12:07  Anmäl
Mbild säger:
Härligt... och stort GRATTIS *ler* 25 år är ju inget, de senaste födelsedagarna har jag också passat på att rymma hemifrån. Ha en underbar resa.../Martin
Postat 2008-05-25 11:39  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet