Stöd Ukraina

Polkagris blogg

Söndag 19 Februari 2012 - Krabi stad

Lördagsmarknad...och diverse annat

Magen fortfarande knepig...ingen hunger alls..hmmm och ont i en tand...ja alltid är det något. Fast TH mår iallafall bra.
Moppetur till Edlunds för att avlämna div i safetyboxen...samt betala en räkning där då i ju hade allt inlåst hos dem...de va sugna på bad men jag var inte i form alls så vi gjorde lite annat smått och gott.

Slog några hinkar på golfrangen...men förskräckligt varmt...
Th klipper sig för 200 thb...kortsnagg...blev bra.

Sedan dags för lokal marknad...lyckades köpa några småsaker som de annars är på gatan skulle ha fyrdubbelt för...

Köper ost och salami på nya Souherns Deli-butik...inte billigt precis...men gott. Blev dagens lunch...jag orkade halva sedan stopp.

Kom en rejäl regnskur på eftermiddagen så det blev hem till hotellet.
Vilar på sena eftermiddagen /jag somnade/ och upp för en svalkande dusch.

Middag på Papas...bakad potais för mig...kunde jag äta samt lite röra till...var gott! Strosade bland alla stånden men inget handlat...svårt att handla...utbudet inte stort och man har sett det mesta hur många gånger som helst.

Hem och sova igen...jag är tröttare än trött igen, åskan mullrar och blixtarna lyser upp himlen...men somnar gott iallafall...vad man bli trött av vet man inte eftersom man inte gör många knop...men värmen tar nog mer än man tror...

Om en vecka är vi i Bangkok om allt går vägen...inga terrordåd mm...
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    Alina fyller 12 ar...
    11 år sedan