Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Söndag 29 Mars 2009 - Koh Samui

Koh Samui 25/3 - 29/3

Dessa dagar har egentligen bara gatt forbi ganska snabbt med sol och bad. Forflyttande till olika strander med Songtaew. God mat mm.

Men nagra speciella saker har anda hant. Vi 'halsade pa' Hin Ta och Hin Yai i Lamai, aven kallade Grandma and Grandpa. Det finns bilder pa dessa stenformationer har pa reseguiden och det kommer nagon till senare fran mig ocksa.

Sambon hittade till slut en skraddare som han var nojd med sa nu har vi sytt upp 3 langbyxor och 8 skjortor + ett uppdrag hemmifran om 4 par byxor till sambons mamma. Allt klart nu och levererat. Packningen blev plotsligt lite tyngre ;-).

Vi har shoppat lite och atit god mat. Mycket fisk och skaldjur.

Ingen har kanske markt det men min alder pa profilsidan andrades idag.... Min sambo hade lyckats fixa bade present och blommor. Blommorna egentligen med adress hemifran. Jattefina! Idag hade vi ocksa bokat in oss pa en Spa behandling har pa hotellet. Kanonskont!

Vi funderade pa om vi skulle hyra bil eller moppar men bestamde oss for att inte gora det. Trafiken ar helt enkelt lite for haftig! Istallet ska vi ivag pa en sightseeing tur imorgon. Och sedan en battur runt hela on med snorkling pa tisdag. Onsdagen blir sedan var sista hela dag har. Torsdag aker vi vidare till Ao Nang.

Om dessa sista dagar pa Koh Samui kommer en berattelse sa smaningom. Ha det nu bra alla sa hors vi snart.
Dela med andra:    

Kommentarer
Marex23 säger:
Stort GRATTIS på din födelsedag så här i efterskott...Hoppas du passade på att njuta alldeles extra mycket den dagen:-)
Postat 2009-04-06 19:26  Anmäl
Mariana säger:
Grattis på födelsedagen i efterskott!! Ålder talar ju bara om när man är född och man är inte äldre än man känner sig :-)))
/ Mariana
Postat 2009-04-02 14:57  Anmäl
Gbenskar säger:
Även om jag är några dagar för sen vill jag också vara med och gratulera dig nu när du äntligen har uppnått vuxenålder!
Gunn-Britt
Postat 2009-03-31 22:56  Anmäl
Riddan säger:
Graatttiiis. Kram Anneli. :)
Postat 2009-03-29 21:49  Anmäl
Kustaffe säger:
Jaha då får jag gratulera och hoppas att ni får en fortsatt bra vistelse
Hälsningar
Affe
Postat 2009-03-29 21:38  Anmäl
Xeni säger:
Grattis ! Bra att du njuter och tar för dig av livet.
kram
Xeni
Postat 2009-03-29 19:33  Anmäl
Sirapp säger:
Åh! Grattis! Se till att handla massor av fina saker till dig själv nu. Eller så ber du din "reskamrat" betala... ;-)
Postat 2009-03-29 15:57  Anmäl
Haidi säger:
GRATTIS på födelsedagen.
Marianne
Postat 2009-03-29 15:05  Anmäl
Buddha säger:
Grattis grattis!! Härligt att fira födelsedag när man är på semester :))
Anette
Postat 2009-03-29 14:12  Anmäl
Liten_smurf säger:
Grattis! Själv fyllde man för 2 dagar sen=)
Postat 2009-03-29 13:44  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet