Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 24 Mars 2009 - Gold Coast

förra veckan o nya kurser,

mån 16 o tis 17 hade jag lektion som vanligt och sen dansen på måndagskvällen.

ons 18 hade jag provet i Galileo och sista dagen i Brisbane! :D låte trist att man inte ser dem man lärt känna mer där men alla slutar nu eller när jag slutar typ.

tor 19 var jag ledig så jag åkte till skolan och betalade mina sista veckor i homestay o fixade med go card o kvitton. sen gick jag en sväng i surfers, träffade på Emelie. Sen Howl at the Moon på kvällen.

fre 20 ledig idag med : ) åkte till Harbourtown, Shoppingcenter outlet variant typ. sen till biblioteket nån timme och läsa lite : ) haha. Såg the Holiday på tv:n på kvällen, när man ser sånna filmer så får man erkänna att man saknar snön men den kommer ju aldrig till jul vilket e då man vill ha den. ;p

lör 21 städade badrummet o mitt rum, slappa, skype o sen film på tv:n. Såg Just my luck (i brist på annat :P ) och Lara Croft Tombraider - Cradle of life.

sön 22 - pannkakor till fukost (amerikanska varianten) men gott var det ;D och sen till pac fair o köpte den tredje boken av Melanie La'Brooy o faktiskt har jag inte läst ut den än :O
såg lite på tv och sen bedtime, lektion kl 8 på måndagen.

mån 23 lektion 8-12 så de var o gå upp kl 6. fy va jag var trött, precis somnat om efter flertal icke så roliga drömmar :P
hade nytt ämne med en ny lärare. Recruit, select and induct staff. mån & ons i 5 veckor. sen till dansen igårkväll : )

idag tis 24 lektion med ny lärare. Manage people performance tis & tor i 5 veckor. 8-12. så de e upp tidigt var dag, inte sovmorgon som jag haft nu i mer än en månad. 28grader och klarblå himmel ute : ) men jag ska påbörja mina uppgifter som ska lämnas in på tors. Läraren e bra men rätt sträng med vad vi presterar verkar det som. Var tre personer (svenskar) på lektionen idag utav 8 totalt. braaaa :P men missar man lektioner så kommer man inte ifatt så man hoppas de antingen kommer på alla härefter eller inte alls!

resten av veckan blir lektioner, sen till helgen e de inget planerat mer än festivalen på söndag där The Killers och Snowpatrol spelar bl.a. Fabian kan inte gå så jag går med Damian o hans kompisar, flera tjejer verkar det som. Hoppas det inte regnar bara.

nä nu får jag börja med mina uppgifter, vi hörs
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan