Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Tisdag 22 Maj 2007 - Phuket

Dagarna i Phuket

Kortfattad sedan sist:
Torsdag anlande jag vid lunch, bara en timme och 5 min fran bangkok med flyg. till mitt hotell. eget badrum, tv och minibar. stor skillnad fran hostelboende i australien ska jag saga.
kandes sa tomt forsta natten.
Lag vid poolen fredag och lordag.

Sondag sa akte jag till Phang-Nga bay och ut i nationalparken med "longboat" och sen seacanoe runt nagon o och in i grottor. frackt ;) sen till James Bond Island, doptes efter de spelat in 007 and the man with the golden gun, (for typ 30 ar sen) iaf som jag fattade det.
Darefter till Gypsy Village och sen hem.

Mandag (igar) akte jag motorbat till Phi phi islands. Snorkla och njuta av solen (nar det inte regnade :P ) och sen sola pa Khai Island. Extra stopp pa Raya Island eller nat pga brist pa bensin. Sag Maya bay dar de spelade in en del av "the beach".

Idag har jag vatt runt Phuket. Utsiktsplats over Kata, Karon och en tredje strand, elefantridning, chinese temple, besokt ett hus dar delar av Young Indiana Jones spelades in samt nagra till. Darefter lunch, se apa plocka kokosnotter och aka buffalo dragen vagn.

Imorgon blir det poolen och sola. Ikvall ska jag traffa en australiensisk tjej fran dagens tur och kaka middag.

shopping har det inte blitt mkt av an, men de far bli sen innan jag lamnar.

hoppas att allt e bra med er darhemma,
kramar
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan