Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Torsdag 31 Maj 2007 - Bangkok

bangkok = shopping

ja da var man i bangkok, valler av folk, lukt och affarer.
Landade igar vid 2 tiden, till mitt boende och sen till MBK, ett stort shoppingcentre och bara en 20-30 mins gang fran mitt stalle. Handlat cd, dvd, presenter, vaska och jag vet inte allt.
Inte sa mkt egentligen men saken ar att det ska fa plats i vaskan iaf. vi far se hur det dar gar ;P

Saken ar den att vad du vill hitta, kan du hitta i Bangkok. Forrutom mojligtvis skor som jag tycker om. Inga har passat. Sur pa det. ska hem o shoppa efter att ha kollat min garderob. Minns inte vad jag har. Blir som en overraskning eller nagot, haha.

Har imorgon med dar jag tankte kolla i affarer. Behover inte ga sa langt for det ena shoppingcentret ligger ju i princip granne med nasta. A de e inga sma center heller. utan runt 6 vaningar i varje med rackvidd som halva center syd kanns det som. fyllda med affarer runt om och i mitten massa diskar med allt fran mobil, smycke till dvd och mat.

ont i fotterna efter dagens gang. ska nu upp och vila lite pa rummet. sen blir de kaka och duscha och sen lasa innan bedtime.

Pa lordag maste jag checka ut senast 12, lamna vaskorna pa hotellet och sen se mig omkring det sista, helst ingen shopping eftersom vaskorna ar packade och klara.
Till flygplatsen vid 7.
Borja checka in vid 8 hoppas jag, 3h innan tydligen.
Sen flyger jag mot Wien 11 pa kvallen.
ska ringa hem innan jag lyfter och onska syrran grattis pa 18-arsdagen :)
hemma sondagmorgon.

blir en massa man kommer gora kanns det som val hemma. samtal, packa upp och annat som behovs.

med andra ord, VI SES FAKTISKT SNART !
3 dagar och det ar Bye bye Thailand och Hello Sweden !

KRAMAR

  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    let it snow, let it snow, let it snow!
    11 år sedan
    -23 grader
    11 år sedan
    Gott nytt år !
    11 år sedan
    tiden rinner iväg
    11 år sedan
    sunshine !
    11 år sedan