Stöd Ukraina

Retards blogg

Måndag 18 Januari 2016

Buckets, spya och isglass

Direkt när vi kom fram till phiphi så insåg vi att det var en ö vi skulle få svårt att lämna. Vi möttes ganska många här, men alla andra har lämnat. Idag kom dock ChaveS och Sam tillbaka :)

Vi har åkt på magsjukan här och det var en av de värsta sakerna i mitt liv. Kunde inte ens ta mig ur sängen så spydde på golvet. Miss Lee vart inte så glad, men de löste sig. Rosanna fich rond 2 inatt så hon mår sådär. Hoppas det löser sig för det är det hemskaste i världen.

För 2 dagar sen sa jag till Rosanna att det var dags att dra vidare och att jag var trött på skiten. Men då hade vi bästa kvällen vi haft på den här resan. Vet inte varför men skrattade tills vi båda var riktigt nära på att spy och drev med alla vi träffade att vi kom från olika ställen. Finns så sjukt mycket roliga människor här och kul att inte bara umgås med svenskar. Igår var ännu en grym kväll, roligaste var nog på Stockholm syndrome där vi hade fight med 2 bartenders. Vi kastade is och saker på varandra tills ja sprang in i pingisbordet haha och rosanna ställde sin drink på sitt huvud så slog han ner den på henne. Haha finns så sjukt mycket att skriva men allt måste upplevas för typ inget är roligt att återberätta. Vi har det för jävla bra dock.

Finns även nackdelar som spya, baksmälla, fulla jobbiga människor, äcklig mat och buckets som man inte kan lära sig sluta dricka. Vi får se hur länge vi står ut. Vi är lite intresserade att åka tillbaka och uppleva Koh samui påriktigt och ett till fullmoonparty men tror vi ska klara oss för känns korkat att åka tillbaka. Vi måste tillbaka hit innan 26 januari då båten från kOH lipe till Malaysia går. Vi får se om vi stannar här tills dess ellee åker till en ö som är nära. Beslutsångest på hög nivå.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet