Stöd Ukraina

Retards blogg

Lördag 23 Januari 2016 - Koh Phi-phi

Bananas are for monkeys

Vi har skojat om att tatuera oss ett tag nu och igår råkade vi göra det. Vi hade en sjukt bra kväll och var sugna på bananer så det ena ledde till det andra och nu är vi b3 och b4 for real. Vet inte riktigt hur banansaken började men vi har drivit om det i några dagar och det representerar den här delen av resan so no regrets. Man måste ju även testa en bamboo tattoo innan man dör fast aldrig mer för det gjorde skit ont. Fördelen men bamboo är att den läker på en sekund typ så man kan både sola och bada dagen efter vilket är jävligt Nice.

Annars hände det inte så mycket jag kan skriva om faktiskt (a) ellee vi vart erbjudna ett ligg med ett par så det var ju generöst. Vi eller jag sprang runt som en dåre och rosanna hängde på en bar mest så vi träffades en del och lärde känna nya sköna människor, som vanligt. Det vi gör majoriteten av tiden är att driva med folk tills dom vill döda oss. Mitt vanligaste är väl att om nån säger att dom är från nåt ställe så är jag också därifrån och sen säger jag den saken om landet jag vet ca 100 gånger tills dom listat ut att jag ljuger. Förutom om nån är svensk för då är jag från schweiz och vill att de ska lära mig svenska. Dock listar dom ut rätt fort att jag ljuger eftersom att jag vekligen låter svensk när jag pratar engelska. Om jag bara ska hitta på ett land så är det alltid Schweiz eftersom att ingen vet nåt om det landet. Flera har gått på att jag pratat switzerlanditcha hahahhah puckon. Har även lyckats lura någon att Sverige ligger i Afrika och vi ljuger om våra egna namn så ofta att vi glömt vad vi heter.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet