Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Lördag 24 Maj 2008 - Phuket
Resealbum: Asien

Back in Thailand

Ja da vart jag tillbaka i Thailand och faktiskt i Phuket, var ju har forra aret med vid samma tid.

Vad som hant, short story;
Flog fran KL till Langkawi, landade nar det var morkt och fixade boende pa flygplatsen och sen taxi dit.

Njot av solen och havet de tre hela dagarna jag var dar. Vattnet var liksom varmt men svalkande jamfort med solens varme. Tur att det flaktade friskt!
Sista natten sov jag daligt och vid 4 pa morgonen horde jag hur himlen bara oppnade sig och det fullstandigt vrakte ner ett bra tag. Var tvungen att tanda lampan nar det lugnat sig lite och kolla sa att det inte regnat in, det hade det saklart inte.

Till flygplatsen igarmorse och aka till KL. Fortfarande forvanad att vaskan inte vager mer an 13kg.
vanta pa flygplatsen i KL ett par timmar tills det var dags att checka in till Phuket.
Denna flygplatsen var inte samma som jag landade pa tidig morgon nar jag akte till australien. Ganska liten flgplats, KPH e storre. Men Boracay e nog den minsta jag sett. Propellerplan ocksa da.

Planen e att forsoka spendera sa lite pengar som moligt, sa jag kan handla i Bangkok, funkar inte sa bra hittills. Hittade ett par jeans igar (200kr) och sen testade jag facial med thai-, head & shouldermassage for 75kr, 60min.
Saljer massa dvd och sadant men vi far se.
CD affarren hade inte skivan jag e ute efter. Maste fa tag pa den innan jag aker hem. testa i Bangkok som med allt annat ;)

ajja nu ska jag tillbaka till poolen och gotta mig, snart nog tillbaka i verkligheten ;)

kramar
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan