Stöd Ukraina

Familybs blogg

Lördag 11 Oktober 2008 - Florida
Resealbum: Florida 2008

Äntligen!!!

Jag säger som en inte alltför anonym radiopratare .... Ä N T L I G E N .....
...är det bestämt, bokat, betalt och klart!
Vi åker till Florida den 7 november! YES! YES! YES!

Hittade billiga biljetter i måndags, ringde mannen och slog till! Vi skulle vänta på en billig sista-minuten till Thailand var det tänkt, men men...så kan det gå och det gör ju inte direkt ont att åka tillbaka till staten vi gillar så. Blir femte turen för min del och den tredje för grabbarna som är utom sig.....de ville verkligen tillbaka och tyckte Thailand kunde vänta nåt år "det är ju ändå så varmt där" var kommentaren...hehe.

Vi landar i Fort Lauderdale och hämtar ut hyrbilen (här har vi inte riktigt kommit fram till vilken storlek än, erbjöd mannen en cab men han är lite orolig över bagaget...klok man det där...) sen drar vi direkt till västkusten med sikte på Anna Maria Island (ni som känner mig förstår ironin) eller Siesta Key för något strandnära boende med pool, litet och mysigt ska det vara... har kikat på: http://www.tropicalshores.com/ vad tycker ni? någon som bott där?

Några nätter ska spenderas i Orlando, där en heldag på Island of Adventures och Universial Studios med avslut på Citywalken är ett måste, ska också försöka hinna med ett biobesök...det har vi sagt varje gång....hmm får se om det blir av den här resan?sen tillbaka till västkusten och sedan de sista nätterna i Fort Lauderdale.

På återhörande i ämnet.....

Kram från mig och tack för att ni tittade in.
Dela med andra:    

Kommentarer
Maddeck säger:
BARA 2 veckor......
Hm , fy farao vad nice.
Du kan handla massa julklappar också, vad skoj!!
Och Memmie, du ska ju snart åka , så jag tycker att jag borde få platsen i väskan.... ;)
Kram
Postat 2008-10-13 19:48  Anmäl
Familyb säger:
=) jajjamän du rymms alltid! 2 veckor bara den här gången! eller bara å bara... det ska bli jätteskönt! Kram
Postat 2008-10-13 10:42  Anmäl
Memmie säger:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH vad underbart!!! Och det är ju snart också, måste kännas hur skönt som helst! Hur länge blir ni borta? Du som åker dit med tomma resväskor, kan du inte proppa ner mig nånstans :o)
Kram
Postat 2008-10-13 10:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet