Stöd Ukraina

Mathilda86s blogg

Onsdag 25 November 2009 - Swakopmund

Al Capone och jag

Idag har jag gjort nagot som jag aldrig trodde att jag skulle gora, varit ute pa ridtur i oknen! i 1,5 timmar sa kuskade jag och min lilla anorektiska hast Al Capone runt och kollade pa landskapet och nu ar jag om i arslet kan jag saga! Annars sa har jag och en tjej fran andra bussen knatat runt lite i Swakopmund och funderar pa att ta lokalbussen till Walvis Bay imorgon och kolla pa flamingos och salar. Far se hur bakis man ar, haha! Pa fredag morgon bar det av igen mot norra Namibia och Etosha National Park och pa safari!!

I kvall ar det pink party i var ara och rosa klader ar obligatoriksa. Det borjar med grillfest pa stranden innan vi drar vidare pa galej och dans pa en bar precis bredvid vart hostel. Det ska tydligen delas ut priser till bast kladda, och jag har hort rykten om att vissa av killarna varit och handlat tjejklader, bland annat ett rosa paraply...ska bli intressant att se!

Har forresten en lat som fastnat pa hjarnan "What a beautiful morning" med Ace of Bace som ar varan morgonlat pa bussen...
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet