Stöd Ukraina

Mathilda86s blogg

Onsdag 23 Januari 2013 - Koh Phi-phi

Liten avstickare till Phi Phi

Vi har akt over till Phi Phi och Long Beach for att spendera Lollo och Karins sista natt i Thailand med dem. Kul att fa traffa dem igen innan dem aker tillbaka hem igen, Svea verkligen SKREK nar vi sammanstralade pa baten, hon blev saaa glad. Men fy va dyrt det ar har! Jag kollade lite pa boende igar pa typ Agoda, men vi bestamde oss anda for att boka boende pa plats, va dumt... Vi betalar nu 3800 Bath for en natt, snabbt raknat ca 800 for en natt, usch.. Peter och jag ska dock stanna har i tva natter sa vi hinner se lite mer.

Phi Phi ar precis som jag kommer ihag det, vita strander med sand som bakpulver under tarna och smaragdgront vatten. Fucking fantastic!

Jag gar dessutom pa antobiotikakur efter att ha fatt Campillobacter, typ salmonella..Bla. Men jag mar bra nu. Fina mediciner man far i Thailand, haha!

Fina fina Thailand!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Kerstinb säger:
Hej så har ni gjort Phi Phi, nu börjar jag att räkna ner till vi ses igen. Hoppas ni njuter av sol och värme, njut för mig också. Skall gå på hindersmässan och handla till några som mormor älskar.
Var rädda om Er, pussa på mormors älskling.
Kram mormor.
Postat 2013-01-25 09:48  Anmäl
Esbjprn säger:
Låter underbart härligt
Gör väl inget om det kostar lite ibland
Hoppas ni fick ett bra boende
Jag antar att man på turistfällorna succesivt ökar priserna även i Thailand
Ha det bra och Svea kan bada i havet
Kram farfar o farmor
Postat 2013-01-23 12:44  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet