Stöd Ukraina

Mathilda86s blogg

Onsdag 16 Januari 2013 - Koh Lanta

Lugna dagar pa Koh Lanta

Vi har nu spenderat nagra dagar pa Koh Lanta och pa vart hotell Clean Beach Resort och gjort nastan ingenting. Sa skont!

VI har en dag inne i Ban Saladan och shoppade lite, men annars har vi mest hangt vid poolen och vid havet.

Det har hant mycket pa Koh Lanta sedan jag var har forsta gangen for 6 ar sen.. Men hotellet ar fortfarande lika bra, och samma kille jobbar har som nar mamma och jag var ha! Dem har byggt en pool som ar kanonbra med liten barnavdelning, Svea trivs som fisken i vattnet. Dock sa har det blivit mycket dyrare overlag i Thailand tycker jag, och da var jag ju har hosten 2010, men men, sant ar livet..

Idag hyrde vi en taxi och akte soderut pa on till nationalparken, fantastiskt vackert! Dock sa gjorde vi en tabbe, vi hade tagit med oss lite mellis till Svea och lite gott till oss, bananer, kex och chips. Vi gick i allihopa och badade och nar vi kom upp till barnvagnen sa satt en apa och kalasade pa bananerna och kexen, vi slangde alltihopa, haha! Men Svea tyckte att apan var himla rolig! Efte det akte vi till grannstranden Kantieng, lite mindre an var strand, fin den ocksa.

Vi har tre dagar kvar med vara personliga barnvakter, Lollo och Karin innan dem aker vidare mot Langkawi, dem sitter och letar boende brevid mig. Imorgon ska vi till Phi Phi oarna. Annars inte sa mycket planerat, harligt!
Dela med andra:    

Kommentarer
Kerstinb säger:
Hej på Er!
Hur har ni det ? Bara bra hoppas jag, längtar efter lilla gumman SveaIdag har vi haft Glenn, Ulrika och barnen på lunch. De hälsar till Er. Väntar på lite bilder från.
Kram från mrmor.
Postat 2013-01-20 16:26  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet