Varning för ett "hotell" i Rom.

Av Jyrki55
31 okt. 2012 09:07
Visningar: 1016
Skulle ni stöta på Albatros Vittoria Vaticano bland sökta hotell i Rom så boka något annat. Bilderna är bluff och besökare berättar om sänglöss, olåsta sovrum, smuts och andra otrevligheter. Reseguiden borde från sitt urval ta bort detta "hotell" som bara är en smutsig gammal lägenhet, enligt samstämmiga vittnesmål.
Av Mirreli - Reseguiden.se
1 nov. 2012 12:16
Hej Jyrki55. Tråkigt att höra att ni hade en dålig upplevelse på detta hotell och bra att ni förmedlar era erfarenheter till andra resenärer. Jag kikade in på Tripadvisor och märkte att det finns både de som tycker detta hotell är mer än ok och de som är mycket missnöjda, totalt 3 i betyg på en skala av 5. Kanske du själv redan har lagt in ett omdöme på Tripadvisor?
Se tripadvisor här: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187791-d571085-Reviews-Albatros_Vittoria_Vaticano-Rome_Lazio.html.

När du söker ett hotell på Reseguiden.se så presenterar vi resultatet efter följande kriterier: pris, läge och betyg från Tripadvisor. Många gånger finns det ett stort utbud att välja emellan,då vi får utbud från ett de 20 tal aktörer. Sedan kan man vidare filtrera resultatet efter egna önskemål som faciliteter eller prisintervaller.

Jag gjorde några sökningar och inga av dessa returnerade ett pris från Hotell Albatros, dock kan vi rent tekniskt tyvärr ej "plocka bort" ett hotell från framtida sökningar.

Låt mig gärna veta om något är oklart eller om du har några andra funderingar kring detta.