USA (New York) i augusti!

Av Tinyz
20 juli 2013 14:32
Visningar: 215
Hej vänner!!

Jag har länge planerat att åka till USA och främst New York någon gång efter 9 augusti fram till början av september innan studierna kör igång igen. Skulle bokat för länge sedan men har inte kunnat kommunicera ordentligt med tjejen jag skulle bott med där (som har en lägenhet i Brooklyn).

Söker nu rese-buddies för att bo, hänga och festa med! Inte nödvändigtvis bara i New York men det är en stad jag absolut vill bli ett med och lära känna inifrån, jag måste få sitta och njuta av ett glas på en rooftop bar ;) Och eventuellt provspela med NYTHC (handbollsklubb som jag har kontakt med). Är också sugen på att åka runt så mycket man hinner på tiden som är kvar - har körkort men man måste väl vara 24 för att få hyra bil (jag är 21)?

Anyhow, vore grymt om vi kunde styra upp något!! :) Kommer från Stockholm, är öppen för människor och lätt att komma överens med! Drar mig inte för spontangrejer som att lifta till Washington eller tälta i Southhamptons om det skulle finnas intresse för det.

HÖR AV ER :)
Av Minnali
21 juli 2013 17:29
När hade du tänkt vara i NY? :) är där 20-26 inman jag sticker till sydamerika.
Av Tinyz
22 juli 2013 01:00
Så tidigt som möjligt efter fredag 9 augusti, kan åka redan lördag 10 :) Så är jag där fram till början av september! Men är hur öppen som helst för roadtrips och upptäcksresor på annan ort, bara jag får några dagar i mina drömmars stad hihi. Hur ska du bo under dina dagar där? Hittat nåt än? Vad kommer du göra i Sydamerika? :D
Av Minnali
22 juli 2013 17:55
Bor hos brorsan då :) men har sex dar att bränna på obestämt sätt