Usa någon?

22 nov. 2011 10:59
Visningar: 376
USAAAAA!
Någon som gillar att leva livet?
Någon som är spontan?
Någon som gillar att festa?
Någon som gillar tjejer?
Någon som gillar äventyr?
Någon som vill ha kul?

Hör av dig om du gillar allt det där, så drar vi till USA and enjoy life before we die.

Lite om mig:
Trevlig och skön kille som älskar livet och tycker om att göra allt som låter kul. Ska du med mig till USA så ska du gilla nattklubbar och nattlivet. Vi är där för att festa och utforska lite av USA.
24 nov. 2011 15:56
Vi är ett par grabbar från stockholm som ska göra en roadtrip nästa år, runt september. San fransisco, los angeles, las vegas bla. Hade väl tänkt festa en del :) dra på nöjesparker, sitta och dricka wiskey i vilda vestern och spela bort pengar i vegas. Häng på om du vill!
Av Barajag
28 jan. 2012 21:34
någon som är tjej?

haha jag tänkte dra till californien om nån månad, hälsa på lite vänner o kolla runt.. när ska du dit o har du hittat några o åka med?
Av Cajanen
19 feb. 2012 20:20
Vill åka dit nu i Maj/Juni eller Augusti/September beroende på semstern och vara där i ca 3 veckor.
Bokat någon resa än?
Av Jun
1 mars 2013 03:55
Hello mitt namn är Jun och är 20 år lite om mig själv . är en riktig YOLO kille som älskar dra ut på kvällar ist för ligger i soffa framför tv.. Jag vill flytta till USA asså man lever bara en gång dumt slösa bort sitt liv på facking tv hela dagarna 20-30år bam de går så snabbt sen orkar man inte like mycke ju.. Iaf så vill jag inte leva ett liv 90% reign, snö 10% sol... Därför vill jag flytta till USA där det är allas land där folk tänker annorlunda där det är en HELT annan värld! Problemet är bara om jag ska plugga college då måste ja fixa lite poäng på KOMVUX först.. Anja nån som vill är intresserad min Facebook Jun Li.